REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
PKP CARGO w restrukturyzacji [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
PKP CARGO w restrukturyzacji [FILM]
Zarząd PKP CARGO S.A. podjął trudny proces restrukturyzacji, obejmujący swoim zakresem wszystkie obszary działalności firmy. Wdrażane są działania naprawcze w celu uzyskania stabilności finansowej PKP CARGO S.A. Pogarszająca się sytuacja finansowa spółki powoduje konieczność podejmowania zdecydowanych decyzji.
Wygodniejsze podróże z nowych przystanków w woj. śląskim i łódzkimartykuł
Pokaż artykuł
Wygodniejsze podróże z nowych przystanków w woj. śląskim i łódzkim
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększą dostęp do kolei w województwie śląskim i łódzkim. Mieszkańcy Sosnowca oraz 11 miejscowości między Częstochową a Chorzewem Siemkowicami zyskają lepsze warunki podróży. Zarządca infrastruktury ogłosił przetargi na przygotowanie projektów i realizację prac w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
Program przystankowy poprawia dostęp do kolei w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Program przystankowy poprawia dostęp do kolei w województwie śląskim
Tylko w tym roku podróżni w województwie śląskim zyskają aż 7 nowych przystanków z Programu Przystankowego, m.in. w Katowicach i Wodzisławiu Śląskim. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają dostęp do kolei, m.in. dzięki realizacji zadań z „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. W woj. śląskim w ramach Programu Przystankowego zostanie zrealizowanych 20 zadań, które obejmują budowę 15 zupełnie nowych i modernizację 5 istniejących przystanków. Wartość zadania w Śląskiem przekroczyła 93 mln zł.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Volkswagen będzie produkował w Polsce swój kultowy model?artykuł
Pokaż artykuł
Volkswagen będzie produkował w Polsce swój kultowy model?
Dość niespodziewanie pojawiła się szansa, że w Polsce produkowany będzie kultowy model Volkswagena. Niemiecki gigant motoryzacyjny boryka się z największym kryzysem od wielu lat, różnymi problemami, miedzy innymi ze sprzedażą w pełni elektrycznego VW ID.Buzz. Zadanie, jakie postawiono przed tym autem było niezwykłe. Miał tak jak jego prekursor, poprzednik: VW Bulli stać się legendą.
Nowy przystanek Jedlicze k. Zgierza zwiększy dostęp do kolei w aglomeracji łódzkiejartykuł
Pokaż artykuł
Nowy przystanek Jedlicze k. Zgierza zwiększy dostęp do kolei w aglomeracji łódzkiej
Budowa nowego przystanku Jedlicze k. Zgierza zapewni wygodniejsze podróże na linii Łódź - Kutno. To kolejny przystanek zwiększający dostęp do kolei w aglomeracji łódzkiej, który powstanie w ramach "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025". PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za 5,1 mln zł na projekt i budowę przystanku.
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkołyartykuł
Pokaż artykuł
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkoły
Mielczanie zyskają nowy przystanek – niebawem ruszają prace budowlane. Powstanie dodatkowy punkt zatrzymywania się pociągów, który zwiększy dostępność mieszkańców do kolei i ułatwi komunikację. Budowa przystanku, to inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za nieco ponad 3 mln zł, realizowana w ramach "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025".
Kolejny światowy gigant inwestuje w gminie Kobierzyce pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny światowy gigant inwestuje w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem
Kolejna wielka inwestycja zagraniczna w gminie Kobierzyce pod Wrocławiem, na terenie aglomeracji wrocławskiej. W tej jednej z najbogatszych i przyciągających najwięcej inwestorów i inwestycji gmin w Polsce inwestuje międzynarodowy koncern Techtronic Industries, mający siedzibę w Hong Kongu. Otworzy w Magnicach wielkie centrum magazynowo-dystrybucyjne marki Milwaukee. Nowe centrum zlokalizowane jest w Magnicach, zaledwie 15 km od centrum Wrocławia, pomiędzy Autostradową Obwodnicą Wrocławia S8 i autostradą A4.
LCube uzyskał finansowanie na Logistic Park Rzeszówartykuł
Pokaż artykuł
LCube uzyskał finansowanie na Logistic Park Rzeszów
Deweloper magazynowy LCube zakończył z powodzeniem negocjacje dotyczące finansowania projektu Logistic Park Rzeszów zlokalizowanego przy międzynarodowym lotnisku Rzeszów-Jasionka. W ramach zawartej umowy kredytowej pozyskał ponad 13 mln euro i 10 mln zł od Banku Pekao S.A. Pozyskane środki zabezpieczą finansowanie budowy II etapu parku logistycznego i pozwolą na refinansowanie wybudowanej już części obiektu.
[Polska] Dlaczego lepiej wybrać mieszkanie z rynku pierwotnego?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dlaczego lepiej wybrać mieszkanie z rynku pierwotnego?
Rynek wtórny czy pierwotny – to jeden z największych dylematów, przed rozwiązaniem którego stoi więk...
REKLAMA